Benim evimde Airfel var. Yaz kış kullanıyorum iyi ısıtıp, iyi soğutuyor. Uyku modu var biraz hafif üflüyor gece uyurken çarpmasın diye yapılmış galiba. Açma modu var 2 saat sonra atıyorum klimayı aç diyorsun açılıyor. Aynı şekil kapatma modu var. Çok ses çıkarmıyor. Bilindik markalar haricinde markalara da bakmanı öneririm.