• 13-06-2020, 21:12:27
    #1
    merhaba,arkadaşıma davetiye gönderdim.Üye olurken forum kurallarını kabul etmediniz yazıyor.Sebebi nedir? Ayrıca davetiyemde beklemede yazıyor adminlerin onayı mı gerekiyor?
  • 13-06-2020, 21:12:56
    #2
    Forum kurallarını kabul etme butonu var, ona basması gerekir. Onay yoktur
  • 13-06-2020, 21:13:12
    #3
    Aynı sorun bende de oldu arkadaş üye olamıyor şuan
  • 13-06-2020, 21:13:53
    #4
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum kurallarını kabul etme butonu var, ona basması gerekir. Onay yoktur
    bastık,hatta ben de denedim ama olmuyor
  • 13-06-2020, 21:15:05
    #5
    farklı bir tarayıcıdan denediniz mi ?
  • 13-06-2020, 21:15:33
    #6
    tuleyman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farklı bir tarayıcıdan denediniz mi ?
    denendi
  • 13-06-2020, 21:15:53
    #7
    Merhaba, kullanıcı adı nedir?
  • 13-06-2020, 21:16:06
    #8
    onurcerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bastık,hatta ben de denedim ama olmuyor
    kendiniz denediyseniz aynı ip üzerinde multi üyelik olarak algılamış olabilir.
  • 13-06-2020, 21:16:45
    #9
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, kullanıcı adı nedir?
    merhaba kayıt olmak isteyen kullanıcının kullanıcı adı; kenways
    mail adresi koray.s.koray@hotmail.com.tr