Konu
r10 davetiye sorunu
13-06-2020, 21:12:27
#1
onurcerik
merhaba,arkadaşıma davetiye gönderdim.Üye olurken forum kurallarını kabul etmediniz yazıyor.Sebebi nedir? Ayrıca davetiyemde beklemede yazıyor adminlerin onayı mı gerekiyor?