• 13-06-2020, 00:57:25
    #1
    Arkadaşlar kurumsal bir firmada çalışıyorum senelerdir fakat üniverste okuyorum ve son sınıfım staj yapmam lazım bu yaz ama iş olduğu için nasıl olur bilen varmi bu konuda bilgi sahibi olan kişilerin yorumları altın değerinde olacaktır
  • 13-06-2020, 00:58:53
    #2
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    hocam çalıştığınız firmada staj yapamıyor musunuz ?
  • 13-06-2020, 01:00:09
    #3
    Alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çalıştığınız firmada staj yapamıyor musunuz ?
    Yok hocam o departman yok
  • 13-06-2020, 01:00:58
    #4
    Bu yıl stajlar iptal edildi bizde "ESOGÜ" Bu yıl yapamayacaksınız dendi fakat 4. sınıflar ise tüm tedbirlerini almış olan işletmelerde yapabilirler dendi.
  • 13-06-2020, 01:01:15
    #5
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam o departman yok
    hmm anladım hocam o zaman ordan ayrılıp başka bir yerde staj yapmanız lazım.
  • 13-06-2020, 01:02:47
    #6
    Alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm anladım hocam o zaman ordan ayrılıp başka bir yerde staj yapmanız lazım.

    İşimden illa istifa mı etmem gerekiyor? Ücretsiz izin falan olmuyor mudur
  • 13-06-2020, 01:08:12
    #7
    Bazı üniversiteler ödev olarak verirken sınavını bazıları 1 sonraki eğitim öğretim yılına erteledi. son sınıflar için'de nasıl bir yol izleniyor tam kesin bir bilgim yok üniversiteden üniversiteye değişiyordur. Öğrenci işlerinden konu hakkında bilgi alabilirsiniz.
  • 13-06-2020, 07:21:52
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pratikte bir insan aynı saatlerde iki farklı yerde olamayacağı icin başka firmada staj yapamazsınız. Ama teoride her şey mümkün. Ödev, proje araştırması..