Üniverste yaz stajı Hk
7
●95
- 13-06-2020, 00:57:25Arkadaşlar kurumsal bir firmada çalışıyorum senelerdir fakat üniverste okuyorum ve son sınıfım staj yapmam lazım bu yaz ama iş olduğu için nasıl olur bilen varmi bu konuda bilgi sahibi olan kişilerin yorumları altın değerinde olacaktır
- 13-06-2020, 01:00:09Yok hocam o departman yokAlperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2020, 01:01:15hmm anladım hocam o zaman ordan ayrılıp başka bir yerde staj yapmanız lazım.KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2020, 01:02:47Alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşimden illa istifa mı etmem gerekiyor? Ücretsiz izin falan olmuyor mudur
