Arkadaşlar kurumsal bir firmada çalışıyorum senelerdir fakat üniverste okuyorum ve son sınıfım staj yapmam lazım bu yaz ama iş olduğu için nasıl olur bilen varmi bu konuda bilgi sahibi olan kişilerin yorumları altın değerinde olacaktır