• 12-06-2020, 22:29:43
    #1
    97-98 döneminde çıkmış ve günümüzde ortalama bir tabletin giyatına denk ücretle piyasalarda yerini alan dönemin çocuklarının vazgeçilmezi olan bir oyun konsolu olduğu ileri sürülen bir oyuncak plduğunu öğrendim. Bu oyuncakla anısı olan abilerim ablalarım var mı ?
  • 12-06-2020, 22:33:24
    #2
    Ah ulan ah...

    Beslerdik Beslerdik yemek vermeyi unutunca sonra hastalanıp ölürdü. O zamanlar bunlarla mutluyduk
  • 12-06-2020, 22:34:31
    #3
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah ulan ah...

    Beslerdik Beslerdik yemek vermeyi unutunca sonra hastalanıp ölürdü. O zamanlar bunlarla mutluyduk
    Oyunun sonu var mı abi ?
  • 12-06-2020, 22:35:28
    #4
    Eski güzel masum günler...
  • 12-06-2020, 22:35:28
    #5
    Tam hatırladığım kadarıyla yok canım, hep aynı döngü


    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunun sonu var mı abi ?
  • 12-06-2020, 22:40:10
    #6
    Bunu besleyip uyutuyorduk 😅
  • 12-06-2020, 22:46:27
    #7
    gece kalkıp beslediğimi bilirim
  • 12-06-2020, 22:57:04
    #8
    Sanal bebek deniyordu sanırım
  • 13-06-2020, 02:41:37
    #9
    Dolar üzerinden satılıyordu, her ay yeni modelini alıyorduk