• 13-06-2020, 12:28:26
    #46
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz fiyatı düşen bir araca rastlamadım.
    Şimdiye kadar hiç olmadı mı diyorsunuz hocam

    Ben rastladım. Ben bir haftadır bildirim alıyorum. 68.000e ilan açan birinin ilanını favorilere ekledim 2 hafta içinde sırf satılmıyor diye 55.000e kadar indirdi hala da satamadı

    Araç Peugeot 208 bu arada.
  • 13-06-2020, 12:31:21
    #47
    mbaydemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiye kadar hiç olmadı mı diyorsunuz hocam

    Ben rastladım. Ben bir haftadır bildirim alıyorum. 68.000e ilan açan birinin ilanını favorilere ekledim 2 hafta içinde sırf satılmıyor diye 55.000e kadar indirdi hala da satamadı

    Araç Peugeot 208 bu arada.
    İlanı silip yeni ilan açarlar daha düşük fiyatlı belki. Ama benim gördüğüm, adam ilanı sildi, şimdi geri koydu 3 ay öncesine göre yüzde 10 zamlı.
  • 13-06-2020, 12:32:46
    #48
    Yazın düşer, kışın düşer, şu olur düşer bu olur düşer.....
    Hangi yıl hangi zaman ev ve araba fiyatları düştü? Hiç bir zaman. Bu yüzden kimse düşüş beklemesin. Araç fiyatları çok yükseldi ama düşmeyecek. Aksine artış devam eder.
  • 13-06-2020, 13:35:01
    #49
    Ötv indirimi hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar umut var mı
  • 13-06-2020, 13:41:09
    #50
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ötv indirimi hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar umut var mı
    Bir söylenti var ama kesin değil diyorlar.
  • 13-06-2020, 19:42:38
    #51
    2018 Mayıs ayında araba arıyordum , o zaman da fiyatlar çok yükseldi düşer mi muhabbetleri aylarca sürdü.

    1 ay gece gündüz araba aradım internette. En son Megane 2 aldım 32.500 TL'ye.

    Eylül 2019'da 36.000 TL'ye sattım.Ben sattıktan sonra piyasa yükseldi muhabbeti çıktı benden alan kişi internete 47.000 TL'ye koydu , bir hafta sonra ilan yoktu , satılmış.

    Bir ay sonra yani Ekim 2019'da kendime araba aramaya başladım yine piyasa çok yüksek arabalar uçmuş muhabbetleri vardı , tabi ben nasıl araba bulacağım diye kara kara düşünürken 55.000 TL'ye 2012 model bir araba aldım , şu an 70-75 civarı ediyor.Velhasıl araba piyasasının düştüğünü ben hiç görmedim , düşmez.
  • 14-06-2020, 03:24:51
    #52
    3 sıfır daha atarız olur biter.
  • 14-06-2020, 07:31:49
    #53
    Bu ülkede dolar altından başka birşeyin düşüp çıktığı yok
  • 15-06-2020, 08:50:15
    #54
    Sahibinden adlı site kapanırsa düşer