2018 Mayıs ayında araba arıyordum , o zaman da fiyatlar çok yükseldi düşer mi muhabbetleri aylarca sürdü.

1 ay gece gündüz araba aradım internette. En son Megane 2 aldım 32.500 TL'ye.

Eylül 2019'da 36.000 TL'ye sattım.Ben sattıktan sonra piyasa yükseldi muhabbeti çıktı benden alan kişi internete 47.000 TL'ye koydu , bir hafta sonra ilan yoktu , satılmış.

Bir ay sonra yani Ekim 2019'da kendime araba aramaya başladım yine piyasa çok yüksek arabalar uçmuş muhabbetleri vardı , tabi ben nasıl araba bulacağım diye kara kara düşünürken 55.000 TL'ye 2012 model bir araba aldım , şu an 70-75 civarı ediyor.Velhasıl araba piyasasının düştüğünü ben hiç görmedim , düşmez.