Merhaba Arkadaşlar,
Muhasebecim Gogle adsense kazançları icin şahıs şirketi kurdu. Her ay yüzde 10 gelir vergisi damga vergisi yuzde 10 spotoj vergisi yüzde 18 kdv vergisi yıllık kazancından yüzde 18 kdv vergisi ödemem gerektiğini söyledi. Aylık bu vergileri ödüyoruz yıllık kazancından da yüzde 18 kdv vergisini ödememiz gerekiyormu?
Şahıs Şirketi - Hakkında Yardım
7
●213
- 11-06-2020, 20:18:57
- 11-06-2020, 20:23:0027 yaşındasın aslında hocam profilde baktığımda genç girişimci fırsatlarından yararlanabilirsin 29 a kadar. 75.000 TL ye kadar gelir vergisi ödemiyorsun 3 yıl boyunca ve 1 yıl bağkuru devlet karşılıyor
- 11-06-2020, 20:23:4225 yaşına kadar diye biliyordum bendeemrecansahintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2020, 20:25:53Böyle yazıyor her yerde hocam da genç girişimci olayını araştırıncaBerserk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 11-06-2020, 20:28:32Çok avantajlı bir durum.emrecansahintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2020, 20:34:21U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllık toplam gelir vergisi verilecekmidir peki bu durumda yani,
