Merhaba Arkadaşlar,

Muhasebecim Gogle adsense kazançları icin şahıs şirketi kurdu. Her ay yüzde 10 gelir vergisi damga vergisi yuzde 10 spotoj vergisi yüzde 18 kdv vergisi yıllık kazancından yüzde 18 kdv vergisi ödemem gerektiğini söyledi. Aylık bu vergileri ödüyoruz yıllık kazancından da yüzde 18 kdv vergisini ödememiz gerekiyormu?