• 10-06-2020, 13:24:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Bildiğiniz gibi salgın döneminde özel yurtlardan ayrılıp eve dönmek zorunda kaldık.Bu kalmadığımız sürecin de parasını vermek istemiyoruz.Bu durumda ihtar çeksek icraya verebilirler mi?
  • 10-06-2020, 13:27:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sözleşmeniz varsa ve karşılıklı anlaşamazsanız parayı ödemek zorundasınız maalesef hocam.
  • 10-06-2020, 13:27:11
    #3
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Benim oğlumda şehir dışında özel yurtta kalıyordu kalmadığı günlerin ücretini bizden istediler ( normal ücretin %30 u ödedik, papaz olmaya gerek yok diye ödedik )
  • 10-06-2020, 13:27:42
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aynı sorun bende de var . aslında salgın döneminden dolayı mücbir sebep olarak geçersiz sayılıyor . senet de yazmasa bile bir hükmü yok
  • 10-06-2020, 13:32:04
    #5
    Hocam kalıp kalmamak sizin tercihinizdi. Eğer onlar gidin dediyse ödemek zorunda değilsiniz ama adamlar değiş gitmek sizin talebinizdi. Adam der ki ben senin yüzünden kimseye veremedim yurt odamı. Adam alır parasını. Bende 2.5 Ay kiraladığım dairede değildim ailemin yanındaydım ama kiraları ödedim.
  • 10-06-2020, 13:33:29
    #6
    Kardeşim sonuna kadar zorla. En fazla %30'unu alabilir. Icraya versin var mi üstüne bisey ? Ne yapabilir ki? Bu tür durumlarda kanun açıktır. %30
  • 10-06-2020, 13:42:41
    #7
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kalıp kalmamak sizin tercihinizdi. Eğer onlar gidin dediyse ödemek zorunda değilsiniz ama adamlar değiş gitmek sizin talebinizdi. Adam der ki ben senin yüzünden kimseye veremedim yurt odamı. Adam alır parasını. Bende 2.5 Ay kiraladığım dairede değildim ailemin yanındaydım ama kiraları ödedim.
    Gidip gitmemek sizin tercihinizdi kelimesini yazarken ciddi miydiniz hocam? Yurtlar salgın nedeniyle tamamen kapatıldı ve istesenizde hizmet alamıyordunuz.

    Ayrıca benim yurtta hizmet alamadığım sürenin %30 unu istedi. Hâlâ ödeyemedim.

    https://www.r10.net/sorum-var/236401...gim-halde.html
  • 10-06-2020, 13:44:39
    #8
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidip gitmemek sizin tercihinizdi kelimesini yazarken ciddi miydiniz hocam? Yurtlar salgın nedeniyle tamamen kapatıldı ve istesenizde hizmet alamıyordunuz.

    Ayrıca benim yurtta hizmet alamadığım sürenin %30 unu istedi. Hâlâ ödeyemedim.

    https://www.r10.net/sorum-var/236401...gim-halde.html
    Heh işte onu diyorum. Eğeronlar kapattılarsa ödeme yükümlülüğünüz olmaz. Hatta dava bile açın eğer zorla isterlerse.