Gidip gitmemek sizin tercihinizdi kelimesini yazarken ciddi miydiniz hocam? Yurtlar salgın nedeniyle tamamen kapatıldı ve istesenizde hizmet alamıyordunuz.
Ayrıca benim yurtta hizmet alamadığım sürenin %30 unu istedi. Hâlâ ödeyemedim.
https://www.r10.net/sorum-var/236401...gim-halde.html
Heh işte onu diyorum. Eğeronlar kapattılarsa ödeme yükümlülüğünüz olmaz. Hatta dava bile açın eğer zorla isterlerse.