Merhaba,
Taksitlendirmede tüm komisyonu müşteriye yansıtmak istiyorum.
https://prnt.sc/svu71w
Nasıl bir işlem sağlamalıyım?
Iyzico Kullanan? (Taksit Sorunu)
6
●124
- 08-06-2020, 14:19:59Gösterdiğin tabloda zaten yansıtılmış görünüyor. Sana gelecek net para tüm taksit seçeneklerinde aynı.Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada, iyzico satıcıya bekleme karşılığı komisyonsuz işlem olanağı sunmuyor mu? 40 gün bekleme karşılığı kesintisiz tahsil imkanı? - 08-06-2020, 14:56:42Bu tabloda hem benden, hem müşteriden taksit komisyonu aldı. Sorduğumda gelen yanıt:mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ancak bağdaştıramadım kafamda.Alıntı - 08-06-2020, 15:05:13Anladığım şu: senden aldıkları vade farkı değil. Vade farkından bağımsız olarak aldıkları ücret. 100 birim nakit istiyorsan taksitsiz fiyat 100 değil, 102-103 birim olmalı. 200 birim istiyorsan 204-206 birim filan...Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2020, 15:10:18Anladım şimdi. Çok teşekkür ederim.mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2020, 15:20:21Yerinde olsam iyzico'ya şunu derdim:Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim paramı bana 40 gün geç ama kesintisiz verin.
Çünkü aksi halde aylık yüzde 2 faiz ödüyorsun ki bu yıllık yüzde 25'i geçer. Mevduat faizi yüzde 7-8 iken bu inanılmaz bir kredi maliyeti.
(Tahmin edilebileceği gibi finans uzmanıyım.)