• 08-06-2020, 14:00:21
    #1
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Merhaba,

    Taksitlendirmede tüm komisyonu müşteriye yansıtmak istiyorum.

    https://prnt.sc/svu71w

    Nasıl bir işlem sağlamalıyım?
  • 08-06-2020, 14:19:59
    #2
    Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Taksitlendirmede tüm komisyonu müşteriye yansıtmak istiyorum.

    https://prnt.sc/svu71w

    Nasıl bir işlem sağlamalıyım?
    Gösterdiğin tabloda zaten yansıtılmış görünüyor. Sana gelecek net para tüm taksit seçeneklerinde aynı.

    Bu arada, iyzico satıcıya bekleme karşılığı komisyonsuz işlem olanağı sunmuyor mu? 40 gün bekleme karşılığı kesintisiz tahsil imkanı?
  • 08-06-2020, 14:56:42
    #3
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gösterdiğin tabloda zaten yansıtılmış görünüyor. Sana gelecek net para tüm taksit seçeneklerinde aynı.

    Bu arada, iyzico satıcıya bekleme karşılığı komisyonsuz işlem olanağı sunmuyor mu? 40 gün bekleme karşılığı kesintisiz tahsil imkanı?
    Bu tabloda hem benden, hem müşteriden taksit komisyonu aldı. Sorduğumda gelen yanıt:

    Alıntı
    Hesaba yatacak tutar alanını örnek tablo değerine istinaden 100 TL olarak güncellerseniz tüm vade farkını müşteriye yansıtmış olacağız.
    Ancak bağdaştıramadım kafamda.
  • 08-06-2020, 15:05:13
    #4
    Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tabloda hem benden, hem müşteriden taksit komisyonu aldı. Sorduğumda gelen yanıt:



    Ancak bağdaştıramadım kafamda.
    Anladığım şu: senden aldıkları vade farkı değil. Vade farkından bağımsız olarak aldıkları ücret. 100 birim nakit istiyorsan taksitsiz fiyat 100 değil, 102-103 birim olmalı. 200 birim istiyorsan 204-206 birim filan...
  • 08-06-2020, 15:10:18
    #5
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladığım şu: senden aldıkları vade farkı değil. Vade farkından bağımsız olarak aldıkları ücret. 100 birim nakit istiyorsan taksitsiz fiyat 100 değil, 102-103 birim olmalı. 200 birim istiyorsan 204-206 birim filan...
    Anladım şimdi. Çok teşekkür ederim.
  • 08-06-2020, 15:20:21
    #6
    Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım şimdi. Çok teşekkür ederim.
    Yerinde olsam iyzico'ya şunu derdim:
    Benim paramı bana 40 gün geç ama kesintisiz verin.

    Çünkü aksi halde aylık yüzde 2 faiz ödüyorsun ki bu yıllık yüzde 25'i geçer. Mevduat faizi yüzde 7-8 iken bu inanılmaz bir kredi maliyeti.

    (Tahmin edilebileceği gibi finans uzmanıyım.)
  • 08-06-2020, 18:51:39
    #7
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerinde olsam iyzico'ya şunu derdim:
    Benim paramı bana 40 gün geç ama kesintisiz verin.

    Çünkü aksi halde aylık yüzde 2 faiz ödüyorsun ki bu yıllık yüzde 25'i geçer. Mevduat faizi yüzde 7-8 iken bu inanılmaz bir kredi maliyeti.

    (Tahmin edilebileceği gibi finans uzmanıyım.)
    Minnettarım, uzlaştık.