Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım şimdi. Çok teşekkür ederim.
Yerinde olsam iyzico'ya şunu derdim:
Benim paramı bana 40 gün geç ama kesintisiz verin.

Çünkü aksi halde aylık yüzde 2 faiz ödüyorsun ki bu yıllık yüzde 25'i geçer. Mevduat faizi yüzde 7-8 iken bu inanılmaz bir kredi maliyeti.

(Tahmin edilebileceği gibi finans uzmanıyım.)