• 08-06-2020, 14:59:08
    #10
    Aynen ypın corona bayram etsin
  • 08-06-2020, 15:00:27
    #11
    Hayırlı olsun hocam Allah mesut etsin.

    Keşke cezadan korkacağınıza virüsten korksanız.
  • 08-06-2020, 15:31:46
    #12
    Seneye erteleseniz olur mu? Acelesi nedir ki nişanlanmayla zaten bitmeyecek nişan sonrası eskisi gibi bir hayat nasıl olsa olmayacak bir anlamı kalmıyor. Seneye nişan nikah düğün ne varsa yaparsın istediğin gibi.
  • 08-06-2020, 19:07:49
    #13
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye erteleseniz olur mu? Acelesi nedir ki nişanlanmayla zaten bitmeyecek nişan sonrası eskisi gibi bir hayat nasıl olsa olmayacak bir anlamı kalmıyor. Seneye nişan nikah düğün ne varsa yaparsın istediğin gibi.
    Kız kaçıyor hocam yada kaçıyormuş gibi söyleniyorlar
  • 08-06-2020, 19:09:53
    #14
    Yapma kardeşim yapma
  • 08-06-2020, 20:01:24
    #15
    İçinde bulunduğumuz dönemde herkesin anlayışlı olması gereken zaman olarak düşünüyorum. Misafirlerinize çağıramıyoruz, malum dönemden dolayı deseniz anlayış göstereceklerdir bence. Hayırlı olsun şimdiden.
  • 08-06-2020, 20:14:05
    #16
    Biz kapının önüne çıkmaya korkarken kız tarafı nişan yapma derdinde ise gerçekten pes. Hani diyoruz ya hep ben evdeyim çevremdekiler evde bu virüs nasıl yayılıyor diye işte bu zihniyetle yayılıyor. Nişana giden birinin burada birinin iş arkadaşı olmadığını ya da sadece işe git gel yapan biri ile aynı otobüste yanında olmayacağının kim garantisini verebilir.
  • 08-06-2020, 20:22:11
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Umarim en agir cezayi yersiniz kardesim.Akillanmazsiniz siz.Senin ve sevdiklerinin sagligi ve hayatta kalmalari, yapacagin nişandan daha onemsizce buyur devam et.
  • 08-06-2020, 22:10:33
    #18
    S3rdaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarim en agir cezayi yersiniz kardesim.Akillanmazsiniz siz.Senin ve sevdiklerinin sagligi ve hayatta kalmalari, yapacagin nişandan daha onemsizce buyur devam et.
    Yani abi bana ne diye sitem ediyorsun ben zaten millet gelmemesin diye uğraşıyorum fakat bunu karşı taraf anlamıyor en azından gözünü korkutmam gerekiyor birşeyle.