İçinde bulunduğumuz dönemde herkesin anlayışlı olması gereken zaman olarak düşünüyorum. Misafirlerinize çağıramıyoruz, malum dönemden dolayı deseniz anlayış göstereceklerdir bence. Hayırlı olsun şimdiden.