• 05-06-2020, 16:30:18
    #1
    Beni cezbeden paketlerinin içinde 75 $ dolar reklam kuponu var. Ve premium paket 50 lira aylık. Aylık 76 liralık da var ama 50 Lik olan yeterli olur. Bu reklam kuponu ne işe yarar nerede kullanılır bilen var mı?

    Kendi seo eklentileri de var, istenilirse dışarıdan eklenti de eklenebiliyormuş. Temaları da ben baya beğendim. Uğraşmak istemiyorum aslında siteyle, Sürükle bırak işini görsün. 1 saatte kur, sosyal medyadan da kitlemiz var iyi işe yarar diye düşünüyorum. Sürekli hareket halinde olan aktif ticaret yapan biriyim, kendime zamanım neredeyse yok denecek kadar az bu yüzden basit yollu olarak wix düşünüyorum

    Neden shopify değil, memnun olan çok kişi var.
    Ama ben nedense ısınamadım. Aylık 200 liraya yakın aidat + %2 komisyon +sanal pos komisyon var.

    Ya yapamazsam çekingesi de olduğu için sanırım wix sıcak geliyor
  • 05-06-2020, 16:31:51
    #2
    Hocam wix de ödeme alınabiliyor mu?



    Baktım siteye alınabiliyormus herhangi bir komisyon vs alıyorlar mı acaba?
  • 05-06-2020, 16:38:59
    #3
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni cezbeden paketlerinin içinde 75 $ dolar reklam kuponu var. Ve premium paket 50 lira aylık. Aylık 76 liralık da var ama 50 Lik olan yeterli olur. Bu reklam kuponu ne işe yarar nerede kullanılır bilen var mı?

    Kendi seo eklentileri de var, istenilirse dışarıdan eklenti de eklenebiliyormuş. Temaları da ben baya beğendim. Uğraşmak istemiyorum aslında siteyle, Sürükle bırak işini görsün. 1 saatte kur, sosyal medyadan da kitlemiz var iyi işe yarar diye düşünüyorum. Sürekli hareket halinde olan aktif ticaret yapan biriyim, kendime zamanım neredeyse yok denecek kadar az bu yüzden basit yollu olarak wix düşünüyorum

    Neden shopify değil, memnun olan çok kişi var.
    Ama ben nedense ısınamadım. Aylık 200 liraya yakın aidat + %2 komisyon +sanal pos komisyon var.

    Ya yapamazsam çekingesi de olduğu için sanırım wix sıcak geliyor
    Aylık 1 Lira da olsa Wix tercih edilmez
  • 05-06-2020, 16:46:22
    #4
    Komisyon almıyorlar hocam o tarafı güzel.
    Paket alınca da domain de ki wix yazısı da kalkıyor. Kararsızım bir kesim değmez diyor ama net bir söylem yok? Neden değmez


    Diyarbekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam wix de ödeme alınabiliyor mu?




    Baktım siteye alınabiliyormus herhangi bir komisyon vs alıyorlar mı acaba?




    Neden değmez can hocam?

    Aydınlat yol yakınken döneyim


    mesutcandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 1 Lira da olsa Wix tercih edilmez