Komisyon almıyorlar hocam o tarafı güzel.
Paket alınca da domain de ki wix yazısı da kalkıyor. Kararsızım bir kesim değmez diyor ama net bir söylem yok? Neden değmez


Diyarbekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam wix de ödeme alınabiliyor mu?




Baktım siteye alınabiliyormus herhangi bir komisyon vs alıyorlar mı acaba?




Neden değmez can hocam?

Aydınlat yol yakınken döneyim


mesutcandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık 1 Lira da olsa Wix tercih edilmez