Komisyon almıyorlar hocam o tarafı güzel.
Paket alınca da domain de ki wix yazısı da kalkıyor. Kararsızım bir kesim değmez diyor ama net bir söylem yok? Neden değmez
Hocam wix de ödeme alınabiliyor mu?
Baktım siteye alınabiliyormus herhangi bir komisyon vs alıyorlar mı acaba?
Neden değmez can hocam?
Aydınlat yol yakınken döneyim
Aylık 1 Lira da olsa Wix tercih edilmez