• 03-06-2020, 15:02:59
    #1
    Grafik tasarım konusunda bu forum üzerinden iş yapmak istiyorum ama bir türlü başlayamadım? Nereden başlamalıyım adımlarım neler olmalı. Ortalama düzeyin üstünde bir bilgim var ai ve Ps konusunda programlara neredeyse hakimim. Yaptığım bir takım işlerde mevcut. Ama burada nasıl başlayacağımı bilemedim. Konu hakkındaki bilgilendirebilecek herkesten önerileriniz bekliyorum..
  • 03-06-2020, 15:04:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Takip
  • 03-06-2020, 15:05:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mevcut konuları incele hocam
    kurallar belli şablon belli
    gerisi nasip kısmet
    ihtiyaca göre size gelen siparişlere göre nereye ağırlık vereceğiniz şekilleniyor

    şimdiden hayırlı işler
  • 03-06-2020, 15:15:19
    #4
    NovaDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafik tasarım konusunda bu forum üzerinden iş yapmak istiyorum ama bir türlü başlayamadım? Nereden başlamalıyım adımlarım neler olmalı. Ortalama düzeyin üstünde bir bilgim var ai ve Ps konusunda programlara neredeyse hakimim. Yaptığım bir takım işlerde mevcut. Ama burada nasıl başlayacağımı bilemedim. Konu hakkındaki bilgilendirebilecek herkesten önerileriniz bekliyorum..
    Önce kategori kurallarını okumanız gerekiyor
    Zaten gerekli bilgi birikim ve yetenek var ise gerisi kendiliğinden gelir.
  • 03-06-2020, 15:21:59
    #5
    Logo için PS bence uygun bir tercih değil çünkü vektörel çizim için tasarlanmış bir program değil onun yerine AI kullanırsanız daha iyi vektörel logolar tasarlayabilirsiniz. Banner Afiş WEB arayüz işlemleri için PS kullanirsiniz. Hatta arayüz için XD bazen güzel olabiliyor. Photoshopta Desingus'un eğitim videolarını izlerseniz az çok daha fazla fikir sahibi olabilirsiniz. Unutmayın ilk çizim ilk logo ilk Banner mükemmel olmayacak ama mükemmel olmak için küçük bir adım olacağı kesin.