Logo için PS bence uygun bir tercih değil çünkü vektörel çizim için tasarlanmış bir program değil onun yerine AI kullanırsanız daha iyi vektörel logolar tasarlayabilirsiniz. Banner Afiş WEB arayüz işlemleri için PS kullanirsiniz. Hatta arayüz için XD bazen güzel olabiliyor. Photoshopta Desingus'un eğitim videolarını izlerseniz az çok daha fazla fikir sahibi olabilirsiniz. Unutmayın ilk çizim ilk logo ilk Banner mükemmel olmayacak ama mükemmel olmak için küçük bir adım olacağı kesin.