Herkese hayırlı akşamlar/sabahlar arkadaşlar gece gece forumda dolaşırken aklıma takıldı sormak istedim. Şuan hali hazırda bulunan moderatörlerimiz nasıl seçildi ? Moderatörler normal üyeler arasından mı seçildi ? Eskilerden olan ve bilen abilerim, kardeşlerim var ise cevaplarsa memnun olurum. Hayırlı forumlar.
Bu konu hakkında yazmak yasak ise konum kaldırılabilir.
R10.net moderatörleri nasıl seçiliyor ?
20
●1.218
- 03-06-2020, 04:37:46
- 03-06-2020, 04:47:25Önceden haber veriyorlardır herhalde belli başlı şartlar vardır diye düşünüyorumAnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2020, 04:54:46acaba şuan halihazırda olan moderatörlerimiz nasıl bulunduhopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kafamda deli sorular
- 03-06-2020, 05:01:33sarı kodlar ne oluyor acaba?SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2020, 05:02:32Sarı modlar demek istedim, yazım hatasıoguzhanyanar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2020, 05:09:59insan neden böyle angaryası bol bir sitede mod olmak ister hiç anlamıyorum gerçekten buna benzer çok konular açıldı r10un yönetim yükü bana göre gönüllü veya hobi olarak çekilecek düzeyde değil herkes modlardan sanki maaş bağlamış gibi talepler ve beklentiler içine giriyor, en ufak bir hatalı uygulamada sorumlusu mod oluyor konular açılıyor linç ediliyor, Bir çok etkeni vardır muhtemelen normal üyeden de seçildi gold platinden de, bazı modlar görevden ayrıldı/ayırıldı sonra geri yetki alanlar oldu vs, ama yılların verdiği gözlemlerime göre, forum içinde fazla tartışmaya girmeyen, genel forum hayatında pürüzleri olmayan sadece işine bakan, kuralları iyi bilen ve kural ihlali yapmayan, üyelik geçmişiyle fazlasıyla güven sağlamış tipte kişilerden seçiliyor diye gözlemledim genelde. evvel zaman içinde bazı modlar vardı varlığından bile haberiniz yokken arkaplanda en iyi şekilde işini yapıyorlardı, reportlarla ilgilenirlerdi siz konuya cevap gelmese bile profilinizden report konunuza cevap yazan modu görebiliyordunuz, ama yine zamanında bazı modlar milletle ağız dalaşına girmekten asıl işini yapamıyordu. hatta yıllar önce bir kere bir şikayet konumda bir modla tartışmaya girmiştik arkadaş konuyla ilgilenildiğini iddia ediyor ancak arka arkaya açılmış 5-6 farklı konuya rağmen *********** hala kol geziyor yaptığı tek şey konuları kilitlemekti, ben de en son dayanamadım ve dedim ki "siz konu kilitleme ve report cevaplama konusunda sidik yarışına gireceğinize konuyu inceleyip çözüme kavuşturun" sonrasında 7 gün ban la**** sağolsun yönetim milletvekili gibiydi dokundun mu sürülüyordun
o dönemlerde soğudum forumdan ticareti bıraktım ve kısa süre sonrasında zaten db silindi ticaret puanları eski konular falanda gitti
tabi insan sonuçta ne kadar ince eleyip sık dokusalarda kelek çıkabiliyor, bu forumda ne modlar yardımcı adminler tokatladı milleti ama ayıklıyorlar tabi en azından şu an coşkun sürekli olarak yönetimle ilgili sıkıntılarda gerekli aksiyonu alacağını söylüyor her fırsatta alacağından da şüphem yok, ama bi dönem nicki bile sansürlenmiş la**** vardı resmen forum diktatörü gibi terör estirirdi forumun 15 temmuz girişimini gerçekleştirmeye çalışmıştı bi ara
baya olaylar oldu sonra ipe çekildi gitti saçma sapan bi forum açtı burdan bi kaç saz arkadaşını alarak **** mi neydi sonra yok oldu gitti modlarla ilgili konu açtığında ban yerdin saniyesinde
konu açmayın bana pm atın derdi ama ilgilenmezdi amaç bu konuları forumdan uzak tutmaktı sadece kayırılan hosting firmaları vs vardı hakkında konu açtığında sen bile göremeden silinir giderdi
, premium üyelikler, yönetime alınan üyeler dahil bunun elinden geçiyordu sonradan premium üyeliklerden sorumlu başka bir admin görev yapmaya başlamıştı
eskiden sadece bir topluluktu, ama devir işleminden sonra kurumsal firma gibi işlemeye başladı sistem, işe yarayan kalıyor, yaramayan gidiyor gayette iyi oldu bana göre dolayısıyla böyle bir görev verilecek olsa forum cv'nize bakarlar
.
ne günler gördü bu r10
Bir bakarsın bir gece ilk sayfa, bir bakarsın bir gece moderatör.