Herkese hayırlı akşamlar/sabahlar arkadaşlar gece gece forumda dolaşırken aklıma takıldı sormak istedim. Şuan hali hazırda bulunan moderatörlerimiz nasıl seçildi ? Moderatörler normal üyeler arasından mı seçildi ? Eskilerden olan ve bilen abilerim, kardeşlerim var ise cevaplarsa memnun olurum. Hayırlı forumlar.
Bu konu hakkında yazmak yasak ise konum kaldırılabilir.