İzmirli biri bakabilir mi?
5
●232
- 02-06-2020, 06:35:14Merhaba İzmir'e indim şuan otogatdayim fakat servisler çalışmıyormuş benim otogardan Güzelbahçe ye gitmem lazım nasıl giderim bilen varmı?
- 02-06-2020, 06:44:31https://www.eshot.gov.tr/tr/UlasimSa...ookieSupport=1 Belediye otobusleri var alt katta 555 e bin halkaınarson duraında in orada https://www.eshot.gov.tr/tr/UlasimSaatleri/8/288 8 numaralı otobusle gidersin
- 02-06-2020, 06:45:29Otogarın -1. katında güzelbahçe dolmuşları kalkıyor ordan gidebilirsin.
- 02-06-2020, 07:03:32php_bot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkür ederimwebkaplani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle