php_bot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.eshot.gov.tr/tr/UlasimSa...ookieSupport=1 Belediye otobusleri var alt katta 555 e bin halkaınarson duraında in orada https://www.eshot.gov.tr/tr/UlasimSaatleri/8/288 8 numaralı otobusle gidersin
webkaplani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otogarın -1. katında güzelbahçe dolmuşları kalkıyor ordan gidebilirsin.
Teşekkür ederim