Konu
İzmirli biri bakabilir mi?
02-06-2020, 07:03:32
#4
KaptanMarvel
php_bot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.eshot.gov.tr/tr/UlasimSa...ookieSupport=1
Belediye otobusleri var alt katta 555 e bin halkaınarson duraında in orada
https://www.eshot.gov.tr/tr/UlasimSaatleri/8/288
8 numaralı otobusle gidersin
webkaplani adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Otogarın -1. katında güzelbahçe dolmuşları kalkıyor ordan gidebilirsin.
Teşekkür ederim