• 02-06-2020, 02:01:31
    #1
    Merhaba, arkadaşım 17 yaşında (18 yaşından gün alıyor). Kendisi 14-15 yaşlarından beridir yemek sektöründe çalışıyor (okumadı, lise terk). Daha önce çalıştığı firma part time sigortası yapmış 600-700TL üzerinden ödemiş, şu anda ise 17 yaşında ve bir AVM'de TAB Gıda'da Ekip Üyesi olarak çalışıyor ve normal bir şekilde yatıyor sigortası.
    Sorum şu Kasım'da 18 yaşında olacak. 18 yaşına bastığı gibi, maaş bankasından kredi çekebilir mi?
    Son girdiği yerde 5 ay falandır çalışıyor şuan.
  • 02-06-2020, 02:07:22
    #2
    Kurumsal Üye
    Çok zor bir ihtimal ama maaş bankasından deneyebilir.
  • 02-06-2020, 02:08:20
    #3
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok zor bir ihtimal ama maaş bankasından deneyebilir.
    Bende aynısını söyledim ama illa alırım diye iddia ediyor...
  • 02-06-2020, 02:11:10
    #4
    Bankalardan henüz kredili ürün kullanmadığı için kredi notu sıfırdır. Maaş bankası da olsa sırf uzun süredir çalışıyor diye kredi vermez. Kredi notu önemli.
  • 02-06-2020, 02:23:42
    #5
    Alt taban yaşı 18 diye biliyorum
  • 02-06-2020, 02:28:32
    #6
    Maaş bankasından alabilir. Lakin çok yüksek çıkmaz.
  • 02-06-2020, 02:33:12
    #7
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaş bankasından alabilir. Lakin çok yüksek çıkmaz.
    Valla minimum 10K düşünüyor, motor almak için çekicek zaten...
  • 02-06-2020, 02:35:28
    #8
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla minimum 10K düşünüyor, motor almak için çekicek zaten...
    6 ay diye biliyorum. 6 ay sigortası aynı işletme tarafından ödeniyorsa çıkacaktır. 10k çok değil.
  • 02-06-2020, 02:36:34
    #9
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay diye biliyorum. 6 ay sigortası aynı işletme tarafından ödeniyorsa çıkacaktır. 10k çok değil.
    Hayırlısı bakalım hocam, teşekkürler iyi geceler.