Merhaba, arkadaşım 17 yaşında (18 yaşından gün alıyor). Kendisi 14-15 yaşlarından beridir yemek sektöründe çalışıyor (okumadı, lise terk). Daha önce çalıştığı firma part time sigortası yapmış 600-700TL üzerinden ödemiş, şu anda ise 17 yaşında ve bir AVM'de TAB Gıda'da Ekip Üyesi olarak çalışıyor ve normal bir şekilde yatıyor sigortası.
Sorum şu Kasım'da 18 yaşında olacak. 18 yaşına bastığı gibi, maaş bankasından kredi çekebilir mi?
Son girdiği yerde 5 ay falandır çalışıyor şuan.