• 31-05-2020, 22:45:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/yeni-site/237898...a-gidiyor.html

    Merhaba arkadaşlar bu konumda smm sitemi datışa çıkardım ve son teklifi veren arkadaşa teklif süresi bitince msj attım ama hala geri dönmedi bana olumlu yada olumsuz.Olumsuz dahi dönse anlarım lakin msjlarıma cevap vermeyip teklif vermen neden ? Son görülmesinede baktım dün gece aktifmiş sizce - trademi vereyim yoksa msj mı atayım tekrardan
  • 31-05-2020, 22:48:06
    #2
    Google 1. Sayfa Garantili
    Tabi, dönüş yapmıyorsa satış teklifi veren kişiye kaldıysa eğer - verme hakkınızı kullanabilirsiniz. Forum kurallarına göre ihale kime kaldıysa o almalı.
  • 31-05-2020, 22:49:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi, dönüş yapmıyorsa satış teklifi veren kişiye kaldıysa eğer - verme hakkınızı kullanabilirsiniz. Forum kurallarına göre ihale kime kaldıysa o almalı.
    Mesajımı görmüş ve cevap bile vermemiş hocam
  • 31-05-2020, 22:57:13
    #4
    Google 1. Sayfa Garantili
    JavaMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajımı görmüş ve cevap bile vermemiş hocam
    Sonuçta bu bir çocuk oyuncağı değil. Sizin vaktinizi de alıkoydu bir şekilde.
  • 31-05-2020, 22:58:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuçta bu bir çocuk oyuncağı değil. Sizin vaktinizi de alıkoydu bir şekilde.
    Teşekkürler hocam - trade verdim