https://www.r10.net/yeni-site/237898...a-gidiyor.html
Merhaba arkadaşlar bu konumda smm sitemi datışa çıkardım ve son teklifi veren arkadaşa teklif süresi bitince msj attım ama hala geri dönmedi bana olumlu yada olumsuz.Olumsuz dahi dönse anlarım lakin msjlarıma cevap vermeyip teklif vermen neden ? Son görülmesinede baktım dün gece aktifmiş sizce - trademi vereyim yoksa msj mı atayım tekrardan
Sizce - trade vermelimiyim ?
4
●137
- 31-05-2020, 22:48:06Tabi, dönüş yapmıyorsa satış teklifi veren kişiye kaldıysa eğer - verme hakkınızı kullanabilirsiniz. Forum kurallarına göre ihale kime kaldıysa o almalı.
- 31-05-2020, 22:49:23Üyeliği durdurulduMesajımı görmüş ve cevap bile vermemiş hocamBacklinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2020, 22:57:13Sonuçta bu bir çocuk oyuncağı değil. Sizin vaktinizi de alıkoydu bir şekilde.JavaMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2020, 22:58:24Üyeliği durdurulduTeşekkürler hocam - trade verdimBacklinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
