https://www.r10.net/yeni-site/237898...a-gidiyor.html
Merhaba arkadaşlar bu konumda smm sitemi datışa çıkardım ve son teklifi veren arkadaşa teklif süresi bitince msj attım ama hala geri dönmedi bana olumlu yada olumsuz.Olumsuz dahi dönse anlarım lakin msjlarıma cevap vermeyip teklif vermen neden ? Son görülmesinede baktım dün gece aktifmiş sizce - trademi vereyim yoksa msj mı atayım tekrardan