• 31-05-2020, 00:37:26
    #55
    Öncelikle cildiyeciye gitmenizi tavsiye ederim. Yoğunluğa göre belli düzeyde saç losyonu verecektir.

    1 yıldır egzama için Sebamed kullanıyorum. Şampuan olarak aşağıdaki ürünü kullanmanızı tavsiye ederim.

    https://www.hepsiburada.com/sebamed-...ml-p-SGELSEB20
  • 31-05-2020, 03:42:02
    #56
    Regnos.com
    hocam 3 yıldır bende var en fazla 2 gün dayanabiliyorum hemen duşa giriyorum. Geçmez bir illet ilaçlar bir sürelik işe yarıyor sonra stresde felan hemen kaşındırıyor. Geçmiş olsun
  • 31-05-2020, 15:35:05
    #57
    head shoulders ın son sürümünün etkeni önceki gibi kaliteli değil diyor birkaç eczacı. öncesinde intensive treatment olarak satılıyordu, o ürün ile ben de başarı sağladım.
    fakat clinical strength bende fayda etmedi. açıkcası moralim de bozuldu.
    nizoral diye bir üründen bahsettiler, o da pek bulunmuyor ülkemizde. bulunan da bayağı pahalı.
  • 31-05-2020, 16:38:15
    #58
    hocam aynı dert bende de vardı 4 kere doktora gittim kullanmadığım ilaç kalmadı tam pes edecektim bir arkadaşım aşağıdaki şampuanı kullan dedi ve kullandım. 3 kere yıkadıktan sonra

    ne egzama kaldı ne de kepek. Sizde bu şampuanı kullanın büyük ihtimalle geçmesi lazım.

    Vicy dercos kepeğe karşı etkili bakım şampuanı. Anti dandruff olanından olacak.
  • 31-05-2020, 16:40:55
    #59
    Egzama'nın kalıcı bir çözümü yok maalesef. Hayatınızdan stresi çıkartırsanız çözüm olabilir sadece.
    Sadece geçici olarak durdurur ilaç, krem, şampuan vs.
  • 31-05-2020, 16:46:59
    #60
    Zamanında oldu. 1 şişe ketoral kullandım ve o şişe bitmeden geçti. 5 yıldır yok.
  • 01-06-2020, 13:44:00
    #61
    Yüzde kepeklenme gibi durumu olup, bu durumdan kurtulan var mı acaba?
  • 09-08-2020, 23:48:50
    #62
    Brkyshn2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam dostlar 2 ay önce çıktı kafamda sürekli kaşınıyor kepek oluyor arastirdigim kadarıyla tedavisi yok diyolar eczacidan ketoral sampuan aldım bi geçiyor gibi oluyor yeniden çıkıyor doğal bi çözüm bilen varmi vallahi bunaldım artık ya
    aynı sorun bende de vardı fakat gökçe adaya gittiğimde bu sabun atölyesini fark ettim. Yağmur suyundan yapıyorlar ve ben çok faydasını gördüm. İnceleyin derim..

    Sabunun adı : Zeytinyağlı Ardıç Katranı
    Site: http://imroza.com/sabunlarimiz/
  • 10-08-2020, 01:27:37
    #63
    Ardıç şampuanı dediler daha beter yaptı, kafamın arkasında çıkmıştı bütün kafama yayıldı. Berbat bir şey stres yok birşey yok yayılıyor durmadan