• 29-05-2020, 15:43:54
    #28
    egzamayı bilmiyorum ama kepek sorunu olanlar 'Zetion' marka şampuanı kullanabilirler
    eczanelerde var. normal şampuan gibi kullanılmıyor talimatları okumanız gerekiyor
    geçen ay 12tl'ydi burada
  • 29-05-2020, 15:47:30
    #29
    ketoral bende kullandım dediğin gibi 2-3 ay sonra tekrar başladı..
    ketoral benzeri ilaç var KONAZOL diye tavsiye ederim.. Haftada 2 kere sürüp bekletiyorum.
  • 29-05-2020, 15:49:25
    #30
    Brkyshn2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam dostlar 2 ay önce çıktı kafamda sürekli kaşınıyor kepek oluyor arastirdigim kadarıyla tedavisi yok diyolar eczacidan ketoral sampuan aldım bi geçiyor gibi oluyor yeniden çıkıyor doğal bi çözüm bilen varmi vallahi bunaldım artık ya
    Geçmiş olsun, Instagram da böyle bir sayfa vsr el yapımı soğuk sıkım doğal sabun satıyorlar. @kopuqenatural burada egzamaya çok iyi gelen sabunlar var, bakabilirsin. Merak ettiğin bir şey varsa da yardımcı oluyorlar.
  • 29-05-2020, 16:35:21
    #31
    Arkadaşlar 15 yıllık sedef hastalığı sahibiyim bu sorunu çok kez bende yaşadım. Head and shoulders güzel şampuan ancak saçı inceltiyor ve yumuşatıyor yada benim saç ince olduğu için bana öyle geliyor da olabilir ancak ben kepeği çok engellemese de Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı Şampuan kullanıyorum hem güzelde kokuyor gayette hoş bir şampuan. İkincisi yaraların için en kısa sürede etkisini gösteren fucikort kremi öneririm ancak çok kullanmamalısın. Biranda da bırakmamalısın yavaş yavaş bırakmalısın. Egzeman tüm vücuduna dağıldıysa onun içinde kükürtlü sular var doğal kaynak suları konyada beyşehirde vardı ben oraya gitmiştim bayağıdır rahatım
  • 29-05-2020, 18:53:39
    #32
    Brkyshn2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam dostlar 2 ay önce çıktı kafamda sürekli kaşınıyor kepek oluyor arastirdigim kadarıyla tedavisi yok diyolar eczacidan ketoral sampuan aldım bi geçiyor gibi oluyor yeniden çıkıyor doğal bi çözüm bilen varmi vallahi bunaldım artık ya
    çocukluğumdan beri müzdaribim bir çok dermatologlara gözüktüm, çözümü yok bunun.

    Seboreik dermatit adıda hastalığın, denemediğim birşey kalmadı diyebilirim 10 yıldır.
  • 29-05-2020, 18:58:57
    #33
    Head and shoulders clinical strength bu ürün harika. Ben bıttım ve doktorların verdiği şampuanları kullandım kısa süreli geçiriyor. Ama head and shoulders ciddi fark gösterdi.
  • 29-05-2020, 20:15:11
    #34
    Brkyshn2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam dostlar 2 ay önce çıktı kafamda sürekli kaşınıyor kepek oluyor arastirdigim kadarıyla tedavisi yok diyolar eczacidan ketoral sampuan aldım bi geçiyor gibi oluyor yeniden çıkıyor doğal bi çözüm bilen varmi vallahi bunaldım artık ya


    Dostum, resmen kanayan yarama dokundun. 8 senedir bu belayla yaşıyorum ben de. Ve sana net olarak söylüyorum ki bunun kesin bir tedavisi yok. Senin yaşadığın da kepek sorunu değil, deri döküntüsü ve kabuklanmadır. Keşke kepeklenme olsaydı. Diğer arkadaşların da belirttiği gibi kullanacağın bazı ürünler geçici olarak fayda sağlıyor. Bazıları da durumu daha felaket hale getiriyor. İşe yarayan o bazı ürünleri de bıraktığın zaman sıkıntın kaldığı yerden devam ediyor.

    Stresle pek bir alakası yok. Rahat zamanlarımda bile saç diplerinde, kulak memesi arkasında, burun kenarında, çene altında ve iki kaşın ortaya yakın kenarlarında bu pullanmalar, kabuklanmalar, deri döküntüleri oluyor malesef. Bu genellikle genetik bir sorun. Aynı durum amcamın çocuklarında da var.

    Cildiye doktoruna gidersen sana büyük ihtimalle bununla yaşaman gerektiğini söyleyip ketoral şampuan(kortizonlu) ve betnovate gibi losyonlar reçete edecektir. Bu ikisinden özellikle betnovate isimli losyon çok işe yarayacaktır. Benim ailemde ya da yakın akrabalarım arasında da hiç kel yok. Bende de bu tip şeyler dökülme değil saçı inceltmeyle sonuçlandı. Ne zaman ki bunları bırakıyorum o zaman saçlarım kalınlaşmaya başlıyor eskisi gibi. Kortizon içerdiği için insanda cinsel isteksizlik de yaratıyor. Bu da çok berbat bir yan etki.


    Sen pekçok şeyi deneyip hangisinin işine yaradığına kendin karar vereceksin. Ben şimdiye kadar bir sürü şey denedim. Kükürtlü sabun, Bıttım sabunu, Defne sabunu, banyodan sonra Organik Elma Sirke Suyu ve şimdi aklıma gelmeyen tonlarca şeyi kafa derime sürdüm. Hiçbiri fayda etmedi. Hatta daha kötü hale getirdi.

    Bıttım ve Defne sabunlarının gerçeğini bulman önemli. Hele Defne sabununu herkese ulaştırmak ve herkesin satın almasını sağlamak için Defne aromasını sabunun çevresine yedirip öyle satıyorlar. Yani hakiki defne sabununu bu işi iyi bilen birine danışarak almalısın. 4 sene önce aldığım 6'lı defne sabunu içeren ahşap kutusu içindeki 4 sabunuyla beraber öylece duruyor. Sabunları atıp o ahşap kutuya da ıvır zıvır ufak aletleri koyacağım. Ben artık bu tip şeyleri umursamıyorum. Çünkü bende bir işe yaramadı. İnşallah sende yarar.


    Ben Head&Shoulder Mentol aromalı şampuanı kullanıyorum. Ilık suyla kafanı yıkadığın zaman o ferahlığı net olarak hissediyorsun. Ama bunun da kötü tarafı malesef dediğim gibi saçlarımı inceltmesi. Ben senelerdir egzama her azdığında saçımı üçe vuruyorum. Çevremdekiler de alıştı.

    Gönül isterdi ki yukarda bahsettiğim hiçbir kimyasalı kullanmasam da sadece Hacı Şakir kalıp sabunuyla saçımı yıkasam. Ama kalıp sabun da işi berbat ediyor. Eskiden hiç böyle sorunum yoktu ve sadece kalıp sabunla saçımı yıkardım. Bol kimyasal yüklü şampuanlar hem saçımızı hem cildimizi mahvetti.

    Bu kadar uzun yazdım diye moralin bozulmasın. Belki benimkinden daha çabuk daha kolay halledilir senin sorunun.

    Sağlıcakla kal...
  • 29-05-2020, 20:38:58
    #35
    Tiptaki adi Seboreik Dermatit’tir
    Sorunun kaynagi cozulmeden tamamen gecmez. Bagirsak ve karaciger kaynakli oldugu tahmin edilmekte. Bir mantar buna sebep olan.
    Unlu, mayali, sekerli gidalardan uzak kalarak bir nebze azaltabilirsiniz
  • 29-05-2020, 21:07:09
    #36
    nerovent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum, resmen kanayan yarama dokundun. 8 senedir bu belayla yaşıyorum ben de. Ve sana net olarak söylüyorum ki bunun kesin bir tedavisi yok. Senin yaşadığın da kepek sorunu değil, deri döküntüsü ve kabuklanmadır. Keşke kepeklenme olsaydı. Diğer arkadaşların da belirttiği gibi kullanacağın bazı ürünler geçici olarak fayda sağlıyor. Bazıları da durumu daha felaket hale getiriyor. İşe yarayan o bazı ürünleri de bıraktığın zaman sıkıntın kaldığı yerden devam ediyor.

    Stresle pek bir alakası yok. Rahat zamanlarımda bile saç diplerinde, kulak memesi arkasında, burun kenarında, çene altında ve iki kaşın ortaya yakın kenarlarında bu pullanmalar, kabuklanmalar, deri döküntüleri oluyor malesef. Bu genellikle genetik bir sorun. Aynı durum amcamın çocuklarında da var.

    Cildiye doktoruna gidersen sana büyük ihtimalle bununla yaşaman gerektiğini söyleyip ketoral şampuan(kortizonlu) ve betnovate gibi losyonlar reçete edecektir. Bu ikisinden özellikle betnovate isimli losyon çok işe yarayacaktır. Benim ailemde ya da yakın akrabalarım arasında da hiç kel yok. Bende de bu tip şeyler dökülme değil saçı inceltmeyle sonuçlandı. Ne zaman ki bunları bırakıyorum o zaman saçlarım kalınlaşmaya başlıyor eskisi gibi. Kortizon içerdiği için insanda cinsel isteksizlik de yaratıyor. Bu da çok berbat bir yan etki.


    Sen pekçok şeyi deneyip hangisinin işine yaradığına kendin karar vereceksin. Ben şimdiye kadar bir sürü şey denedim. Kükürtlü sabun, Bıttım sabunu, Defne sabunu, banyodan sonra Organik Elma Sirke Suyu ve şimdi aklıma gelmeyen tonlarca şeyi kafa derime sürdüm. Hiçbiri fayda etmedi. Hatta daha kötü hale getirdi.

    Bıttım ve Defne sabunlarının gerçeğini bulman önemli. Hele Defne sabununu herkese ulaştırmak ve herkesin satın almasını sağlamak için Defne aromasını sabunun çevresine yedirip öyle satıyorlar. Yani hakiki defne sabununu bu işi iyi bilen birine danışarak almalısın. 4 sene önce aldığım 6'lı defne sabunu içeren ahşap kutusu içindeki 4 sabunuyla beraber öylece duruyor. Sabunları atıp o ahşap kutuya da ıvır zıvır ufak aletleri koyacağım. Ben artık bu tip şeyleri umursamıyorum. Çünkü bende bir işe yaramadı. İnşallah sende yarar.


    Ben Head&Shoulder Mentol aromalı şampuanı kullanıyorum. Ilık suyla kafanı yıkadığın zaman o ferahlığı net olarak hissediyorsun. Ama bunun da kötü tarafı malesef dediğim gibi saçlarımı inceltmesi. Ben senelerdir egzama her azdığında saçımı üçe vuruyorum. Çevremdekiler de alıştı.

    Gönül isterdi ki yukarda bahsettiğim hiçbir kimyasalı kullanmasam da sadece Hacı Şakir kalıp sabunuyla saçımı yıkasam. Ama kalıp sabun da işi berbat ediyor. Eskiden hiç böyle sorunum yoktu ve sadece kalıp sabunla saçımı yıkardım. Bol kimyasal yüklü şampuanlar hem saçımızı hem cildimizi mahvetti.

    Bu kadar uzun yazdım diye moralin bozulmasın. Belki benimkinden daha çabuk daha kolay halledilir senin sorunun.

    Sağlıcakla kal...
    Kardeşim yorumun için teşekkür ederim gerçekten yaşam kalitemi 0 a düşürdü hic huzurum kalmadı kafam kasinmasa bile kaşınıyor