Brkyshn2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam dostlar 2 ay önce çıktı kafamda sürekli kaşınıyor kepek oluyor arastirdigim kadarıyla tedavisi yok diyolar eczacidan ketoral sampuan aldım bi geçiyor gibi oluyor yeniden çıkıyor doğal bi çözüm bilen varmi vallahi bunaldım artık ya
çocukluğumdan beri müzdaribim bir çok dermatologlara gözüktüm, çözümü yok bunun.

Seboreik dermatit adıda hastalığın, denemediğim birşey kalmadı diyebilirim 10 yıldır.