Brkyshn2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam dostlar 2 ay önce çıktı kafamda sürekli kaşınıyor kepek oluyor arastirdigim kadarıyla tedavisi yok diyolar eczacidan ketoral sampuan aldım bi geçiyor gibi oluyor yeniden çıkıyor doğal bi çözüm bilen varmi vallahi bunaldım artık ya
aynı sorun bende de vardı fakat gökçe adaya gittiğimde bu sabun atölyesini fark ettim. Yağmur suyundan yapıyorlar ve ben çok faydasını gördüm. İnceleyin derim..

Sabunun adı : Zeytinyağlı Ardıç Katranı
Site: http://imroza.com/sabunlarimiz/