R10 platformunu uzun süredir biliyordum. 1 ay önceki üyelik açma kampanyasında aranıza katıldım. Şuan davetiye hakkım yok fakat yakın Bi dostuma R10 da üyelik açtırma şansım varmi.
Yanlış yere konu açtıysam affola
Sorum var. R10 Üyelik
5
●155
- 29-05-2020, 01:58:52
- 29-05-2020, 02:01:49Hocam zaten bir domain alıp bir hosting alıp kişisel web sitesi açsa buraya katılması aşırı zor değil. Ayrıca burda kimse tanımadğı kişiye davetiye atmaz. Davetiye atan kişi demek bir nevi o kişiye kefil olmak demek, bu sorumluluğu da kimse almaz.
- 29-05-2020, 02:01:55Davetiye hakkınız olmadan suan için mümkün değil hocam , Basvuru yapabilir yada r10 belirli aralıklarla kullanıclara davetiye hakkı gönderiyor beklemenizi tavsiye ederim iyi forumlar
- 29-05-2020, 02:02:41Teşekkürler bilgilendirdiginiz içinbhofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kimseye davetiye atın diye bir cümle kurmadım. Sadece konu hakkında bilgi almak istedim teşekkür ederimSerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-05-2020, 02:04:11Yanlış anlamış olabilirim, kusura bakma.WatchSelman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
