• 29-05-2020, 01:58:52
    #1
    R10 platformunu uzun süredir biliyordum. 1 ay önceki üyelik açma kampanyasında aranıza katıldım. Şuan davetiye hakkım yok fakat yakın Bi dostuma R10 da üyelik açtırma şansım varmi.
    Yanlış yere konu açtıysam affola
  • 29-05-2020, 02:01:49
    #2
    Hocam zaten bir domain alıp bir hosting alıp kişisel web sitesi açsa buraya katılması aşırı zor değil. Ayrıca burda kimse tanımadğı kişiye davetiye atmaz. Davetiye atan kişi demek bir nevi o kişiye kefil olmak demek, bu sorumluluğu da kimse almaz.
  • 29-05-2020, 02:01:55
    #3
    Davetiye hakkınız olmadan suan için mümkün değil hocam , Basvuru yapabilir yada r10 belirli aralıklarla kullanıclara davetiye hakkı gönderiyor beklemenizi tavsiye ederim iyi forumlar
  • 29-05-2020, 02:02:41
    #4
    bhofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Davetiye hakkınız olmadan suan için mümkün değil hocam , r10 belirli aralıklarla kullanıclara davetiye hakkı gönderiyor beklemenizi tavsiye ederim iyi forumlar
    Teşekkürler bilgilendirdiginiz için



    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten bir domain alıp bir hosting alıp kişisel web sitesi açsa buraya katılması aşırı zor değil. Ayrıca burda kimse tanımadğı kişiye davetiye atmaz. Davetiye atan kişi demek bir nevi o kişiye kefil olmak demek, bu sorumluluğu da kimse almaz.
    Kimseye davetiye atın diye bir cümle kurmadım. Sadece konu hakkında bilgi almak istedim teşekkür ederim
  • 29-05-2020, 02:04:11
    #5
    WatchSelman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler bilgilendirdiginiz için




    Kimseye davetiye atın diye bir cümle kurmadım. Sadece konu hakkında bilgi almak istedim teşekkür ederim
    Yanlış anlamış olabilirim, kusura bakma.
  • 29-05-2020, 02:04:46
    #6
    bende uzaktan çok izledim, nasip dün üye oldum domain ve hosting alması gerekiyor başvuru formu gönderirken dürüst olması durumunda katılması kolay