R10 platformunu uzun süredir biliyordum. 1 ay önceki üyelik açma kampanyasında aranıza katıldım. Şuan davetiye hakkım yok fakat yakın Bi dostuma R10 da üyelik açtırma şansım varmi.
Yanlış yere konu açtıysam affola