merhabalar, kıbrıstan bir müşterim ile ticaretim olacak para gönderip bir hizmet alacak güvenemediğim icin bayramda hizmeti sağlamadım bugune kadar erteledim. şimdi parayı attığını iddia ediyor ve havuz falan diyor konu hakkında bilgisi olanlar yorum yapabilir mi ?
EFT yapıldığında alıcı bilgileri (isim soyisim vb.) doğru girilmez, ya da bi şekilde sistemsel bi hata oluşursa, para o şubede eşleşmeyen eft'ler havuzuna düşer hocam, şube personelinin manuel olarak gerekli kontrolleri sağlayıp parayı hesabınıza aktarması gerekir. Bankayı değil de hesabınızın bulunduğu şubeyi doğrudan arayarak bilgi alabilir ve yukarıda bahsettiğim durum yaşanmışsa parayı hesabınıza geçirmelerini isteyebilirsiniz.