merhabalar, kıbrıstan bir müşterim ile ticaretim olacak para gönderip bir hizmet alacak güvenemediğim icin bayramda hizmeti sağlamadım bugune kadar erteledim. şimdi parayı attığını iddia ediyor ve havuz falan diyor konu hakkında bilgisi olanlar yorum yapabilir mi ?