• 30-05-2020, 16:05:23
    #55
    Fazlaca kişi olumsuz yorum yapmış bende katılıyorum kendilerine Samsung marka bir telefon aldık birkaç ay önce. Ellerinde olmayan ürünü var gibi gösterip satış yapıyorlar sonrada para ödeyip stok gelmesini bekliyorsunuz 1 aydan uzun süre sonucu iade alabildik hiç bulaşmayın
  • 30-05-2020, 22:06:15
    #56
    Fazla para verdim sağlam yerlerden aldım kargoya bile verildi teşekkürler
  • 30-05-2020, 22:09:10
    #57
    son yıllarda olmayan ürünleri ucuza satarak parayı değerlendirdikleri söylentileri oldukça fazla youtubede mağdurların videolarını izlemiştirm. iade genel merkeze gidilmeden alınması neredeyse imkansızmış çoğu kişi mağdur olduğunu söylüyor hiç bulaşmayın derim.
  • 30-05-2020, 22:10:31
    #58
    cevap veriyorum değil. amazon.com.tr'de satıyorlarsa şiddetle amazonu öneririm. yoksa hepsiburada tavsiyemdir. akakce.com'un kendi satıcıları da iyi. istanbul bilişim i kapat hocam.
  • 30-05-2020, 22:10:36
    #59
    https://www.r10.net/forum-disi-sikay...diyecegiz.html

    keşke bu konuya güvenilir değil vb. yazacağınıza 2 dakika zamanınızı ayırıp maddelerdeki gibi şikayet etseydiniz.
  • 30-05-2020, 22:10:37
    #60
    Hocam google'a istanbul bilişim yaz 1 boşluk bırak 1 veya 2. sekmede şikayet çıkıyor. Bir sıkıntı muhakkak olmalı.
  • 21-06-2020, 18:05:19
    #61
    Arkadaşlar son dönemde ürün alıp ürünü gelen oldu mu?
    Bir yakınımız 3.000tl değerinde elektrikli süpürge almak gibi bir hata yapmış, tarihi 10 gün ileri atıp 22sinde kargoya verilecek gözüküyor demişler.
    Hata bende hiç uyarmak aklıma gelmedi internetten alışveriş yapmıyorlar diye.