son yıllarda olmayan ürünleri ucuza satarak parayı değerlendirdikleri söylentileri oldukça fazla youtubede mağdurların videolarını izlemiştirm. iade genel merkeze gidilmeden alınması neredeyse imkansızmış çoğu kişi mağdur olduğunu söylüyor hiç bulaşmayın derim.