Fazlaca kişi olumsuz yorum yapmış bende katılıyorum kendilerine Samsung marka bir telefon aldık birkaç ay önce. Ellerinde olmayan ürünü var gibi gösterip satış yapıyorlar sonrada para ödeyip stok gelmesini bekliyorsunuz 1 aydan uzun süre sonucu iade alabildik hiç bulaşmayın