iyi forumlar arkadaşlar ben superonlineden internet başvurusu yaptım turktelekom dan gelip kapıda ki kutuya kablo falan bağladılar şimdi sorum şu kutudan eve kabloyu firma mı çekiyor yoksa gidip kablo mu almalıyım?
onlar gelip içeride kablo altyapısı varsa içeriden bağlar eğer yok ise dışardakinden içeriye çeker ama çok uzağa çekeceğini sanmıyorum onu aşacak birşey ise elektrikçi bulun der
onlar gelip içeride kablo altyapısı varsa içeriden bağlar eğer yok ise dışardakinden içeriye çeker ama çok uzağa çekeceğini sanmıyorum onu aşacak birşey ise elektrikçi bulun der
evde kablo altyapısı yok hocam kutudan direkt balkona çekicez