• 27-05-2020, 22:21:58
    #1
    iyi forumlar arkadaşlar ben superonlineden internet başvurusu yaptım turktelekom dan gelip kapıda ki kutuya kablo falan bağladılar şimdi sorum şu kutudan eve kabloyu firma mı çekiyor yoksa gidip kablo mu almalıyım?
  • 27-05-2020, 22:23:24
    #2
    İş tesisatı siz çekiyorsunuz kapıya getirip bırakır.
  • 27-05-2020, 22:23:25
    #3
    Onlar yapmalı kutuya bağladıkları kablo illa ki fazlalık vardır. Ekstra da Ücret Talep ediyolar.
  • 27-05-2020, 22:26:54
    #4
    FTTH gibi bir olay varsa her dairenin kapısının önünde kablo sarılı şekilde bulunuyor. Onu tt ekibi gelip evin içine çekiyor.
  • 27-05-2020, 22:27:46
    #5
    onlar gelip içeride kablo altyapısı varsa içeriden bağlar eğer yok ise dışardakinden içeriye çeker ama çok uzağa çekeceğini sanmıyorum onu aşacak birşey ise elektrikçi bulun der
  • 27-05-2020, 23:20:27
    #6
    Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlar gelip içeride kablo altyapısı varsa içeriden bağlar eğer yok ise dışardakinden içeriye çeker ama çok uzağa çekeceğini sanmıyorum onu aşacak birşey ise elektrikçi bulun der
    evde kablo altyapısı yok hocam kutudan direkt balkona çekicez