iyi forumlar arkadaşlar ben superonlineden internet başvurusu yaptım turktelekom dan gelip kapıda ki kutuya kablo falan bağladılar şimdi sorum şu kutudan eve kabloyu firma mı çekiyor yoksa gidip kablo mu almalıyım?