• 25-05-2020, 18:13:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar 3 gündür telefonuma hiç bir şekilde mesaj gelmiyor. ben gönderebiliyorum alıcıya da ulaşıyor o konuda sıkıntı yok aynı şekilde arama yapma konusunda da bir sıkıntı yok. hattımı başka telefona takıyorum mesaj yine gelmiyor. kendi telefonuma taktığım başkasının hattına mesajlar geliyor. yani telefonda bir sıkıntı yok. müşteri hizmetlerini aradım 4 kez ne dedilerse yaptım düzelmedi en son talebinizi aldık incelencek dendi öyle kaldı. Aranızda bu işlerden anlayan yardımcı olabilecek biri var mı? denenebilecek tüm kodları denedim. düzenleme: müşteri hizmetlerine göre hiç bir sorun gözükmüyormuş hattım üzerinde
  • 25-05-2020, 18:16:42
    #2
    Mesaj ayarlarından hocam şebeke numarasını kontrol ediniz turkcell vodafone türk telekom farklı numaraları var bunların ana numarada sorun var büyük ihtimalle
  • 25-05-2020, 18:18:33
    #3
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj ayarlarından hocam şebeke numarasını kontrol ediniz turkcell vodafone türk telekom farklı numaraları var bunların ana numarada sorun var büyük ihtimalle
    yok hayır tamamen doğru o
  • 25-05-2020, 18:30:05
    #4
    Operatörün bayisinden sim kart değişimi yaptırın muhtemelen çözülür.
  • 25-05-2020, 18:41:16
    #5
    kusura bakmayın çok anlamıyorum sim kart değiştirdiğim de numaram da değişmez mi? daha yeni taahhüt yapmıştım.
  • 25-05-2020, 19:06:53
    #6
    Mersa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kusura bakmayın çok anlamıyorum sim kart değiştirdiğim de numaram da değişmez mi? daha yeni taahhüt yapmıştım.
    değişmez, sadece böyle bir sorun olduğunu ve sim kartı yenilemek istediğinizi söyleyin aynı numaraya bağlı yeni bir sim kart verirler.