Merhaba arkadaşlar 3 gündür telefonuma hiç bir şekilde mesaj gelmiyor. ben gönderebiliyorum alıcıya da ulaşıyor o konuda sıkıntı yok aynı şekilde arama yapma konusunda da bir sıkıntı yok. hattımı başka telefona takıyorum mesaj yine gelmiyor. kendi telefonuma taktığım başkasının hattına mesajlar geliyor. yani telefonda bir sıkıntı yok. müşteri hizmetlerini aradım 4 kez ne dedilerse yaptım düzelmedi en son talebinizi aldık incelencek dendi öyle kaldı. Aranızda bu işlerden anlayan yardımcı olabilecek biri var mı? denenebilecek tüm kodları denedim. düzenleme: müşteri hizmetlerine göre hiç bir sorun gözükmüyormuş hattım üzerinde