• 23-05-2020, 20:28:23
    #19
    Süleyman özdele 15 bin civarı kaptırmıştım r10 nicki jooker, aspireye de 800 kaptırmıştım akrabalarını bulup geri aldım ama hazrolu sülodan geri alamadım çünkü ailesi evlatlıktan reddetmiş
  • 23-05-2020, 20:46:40
    #20
    Şuan forumda gayet iyi gidiyorum dolandırılma olmadı
  • 23-05-2020, 20:54:30
    #21
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süleyman özdele 15 bin civarı kaptırmıştım r10 nicki jooker, aspireye de 800 kaptırmıştım akrabalarını bulup geri aldım ama hazrolu sülodan geri alamadım çünkü ailesi evlatlıktan reddetmiş
    15 binde kaptırılmaz be hocam siz master olmuşşunuz
  • 23-05-2020, 20:58:34
    #22
    tdc
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben cok dolandırıldım halende dolandırıılıyorum.

    Kişiler forumda üye degil malesef.
    Birisi aksa dogalgaz digeri çoruh Aksa elektrik. her ay düzenli olarak kendileri kullanmadıgım elektrigin yada kullandıgımın fazlasını benden alıyor.
  • 23-05-2020, 21:03:32
    #23
    Huseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 binde kaptırılmaz be hocam siz master olmuşşunuz
    230 k kaptıran var süleymana burda
  • 23-05-2020, 21:18:55
    #24
    Kamil Karaçam'a 100 TL.
  • 23-05-2020, 21:42:58
    #25
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    230 k kaptıran var süleymana burda
    hey maşallah ben ömrüm boyunca o parayı görmedim
  • 23-05-2020, 21:43:26
    #26
    R10 un önceki sahiplerinin yanakları vardı seocu gezinen tayfa , tabi o zamanlar yeniydim bu işlerde rakam pek hatırlamıyorum ama 2k civarıdır.
    Birde site alım işi vardı 120tl civarı bir basit siteydi Skype den almıştım r10 konusu üzerine yazmıştım meğersem solandırılmışım 😃
  • 23-05-2020, 21:45:04
    #27
    R10 da 500₺. Sebebi de WhatsApp mobil onay satanlar. Her gördüğünüz WhatsApp ı telefonla ulaşılabilir zannetmeyin !