Ne kadar dolandırıldınız?
65
●3.855
- 23-05-2020, 20:28:23Süleyman özdele 15 bin civarı kaptırmıştım r10 nicki jooker, aspireye de 800 kaptırmıştım akrabalarını bulup geri aldım ama hazrolu sülodan geri alamadım çünkü ailesi evlatlıktan reddetmiş
- 23-05-2020, 20:54:3015 binde kaptırılmaz be hocam siz master olmuşşunuzNaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2020, 20:58:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben cok dolandırıldım halende dolandırıılıyorum.
Kişiler forumda üye degil malesef.
Birisi aksa dogalgaz digeri çoruh Aksa elektrik. her ay düzenli olarak kendileri kullanmadıgım elektrigin yada kullandıgımın fazlasını benden alıyor.
- 23-05-2020, 21:03:32230 k kaptıran var süleymana burdaHuseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2020, 21:42:58hey maşallah ben ömrüm boyunca o parayı görmedimNaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2020, 21:43:26R10 un önceki sahiplerinin yanakları vardı seocu gezinen tayfa , tabi o zamanlar yeniydim bu işlerde rakam pek hatırlamıyorum ama 2k civarıdır.
Birde site alım işi vardı 120tl civarı bir basit siteydi Skype den almıştım r10 konusu üzerine yazmıştım meğersem solandırılmışım 😃
