Ben cok dolandırıldım halende dolandırıılıyorum.

Kişiler forumda üye degil malesef.
Birisi aksa dogalgaz digeri çoruh Aksa elektrik. her ay düzenli olarak kendileri kullanmadıgım elektrigin yada kullandıgımın fazlasını benden alıyor.