• 22-05-2020, 12:11:41
    #37
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri :
    A
    b
    c şeklinde özellikler vs. diye size talep edip, siz de ;
    A
    b
    c şeklinde şu ücrete yaparım dediyseniz müşteriye haksızlık olur. Sonuçta işe göre ücret belirliyorsun.
    He yok, benden istediklerini yaptım ama sonradan şurayı değiştir, burayı değiştir gibi olaylar oluyorsa sorun yok nereye veriyorsa versin.
    Hocam her istediği tamamen yapıldı. Şimdi inadından dolayı iade istiyorum diyor. Adam bana diyor ki şu resmin ne işi var sitede? Ben de diyorum ki web sitesi görselleri müşteri tarafından verilir. Eğer verilmezse bana hoş gelen oraya uygun resimi eklerim diyorum. Adam iade istiyorum diyor
    Dursun05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir şey yapamaz. Ulan herkesin de avukatı var maşallah
    Girdik bir yola devam edeceğiz bakalım hocam.
  • 22-05-2020, 14:40:22
    #38
    sende ihtar çek öpücük alırsın de. hiç bişey yapamaz. oldu herkesi böyle kullanalım en güzeli çıkana kadar.
  • 22-05-2020, 17:44:31
    #39
    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende ihtar çek öpücük alırsın de. hiç bişey yapamaz. oldu herkesi böyle kullanalım en güzeli çıkana kadar.
  • 22-05-2020, 21:58:03
    #40
    Merhabalar hocam, sizi tanımam etmem nolur beni yanlış anlamayın. Ben hatalarımızı fsrkettikce kendimizi geliştirebilecegimize inandığımdan dolayı alt tarafa sizin hatalı yönlerini ve yapmanız gerekenleri yazacağım. Amacım kötü niyetli değildir, dilerseniz yorumumu silerim.

    Bana göre ücretli temayı ücretsiz vererek wa-rez kullanımı desteklemişsiniz (temaların wa-rez olmadığı biliyorum) yani o temanın ortaya çıkması için emek sarfedenlerin hakkına girmişsiniz ve bu sizin yaptığınız işin değersiz olarak gösterilmesine yol açmış. En büyük yanlışı bana göre burada yapmışsınız.

    İkinci olarak logo boyutunu veya ufak tefek html ayarlamaları yapamadan web site hizmeti vermeye kalkışarak müşterinize de haksızlık etmişsiniz. Bana göre sizin yaptığınız yanlışlar bunlardı.

    Yapmanız gerekenler ise müşteriye manavdan elma seçtirir gibi tema seçtirmeyerek bunun yerine örnek site istiyip o siteye benzer en iyi temayı müşteriye sunmanız ve tema için ek ücret istemeniz olmalıydi. Daha sonra müşterinin taleplerini dinlemeniz ve gerekli düzenlemeleri yapmanız gerekirdi.

    Hepimiz insanız ve kimimize kolay gelen şey kimimize zor gelebilir. Bundan dolayı yapamadığınız yerleri forumda konu açarak yardım istemeliydiniz veyahut ücretiyle birine yaptırmanız gerekirdi. Bu arada ben bu tarz HTML CSS konularında ücretsiz hizmet veriyorum, benzer durumlarda benimle de iletişime geçebilirsiniz. Ücretsiz Hizmet Konum

    Müşterinizin hatası ise normalde temada olan bir şeye ek özellik isteyip bunu yapmadığınız takdirde ücret iadesi istemesi olmuş. Bunun başlıca nedeni ise müşterilerin sektör hakkındaki bilgisizliğinden kaynaklanıyor. Şimdi müşteriye de wix ile normal site arasındaki farkları, vehaut SEO dan tutup yazılım hakkında detaylı bilgi vermenizde ne yazık ki mümkün değil.

    Bana göre müşterinin aklını biri karıştırmış veya siz başta logoyu ayarlarım diyip sonradan yapamadım dediyseniz bu müsterinin size kıl olmasına sebep olmuş olabilir ancak sebep ne olursa olsun müşterinin böyle bir tutum içerisine girmesi hiç hoş değil. Sonuçta başta verilecek hizmetler söylenmiş ve hizmet verilmiş, yetmemiş 2. defa bir kurulumda gerçekleşmiş. Yani ortada bir emek var ve bu emek karşılıksız kalmamalı.

    Son olarak size tavsiyem müsterinizin gönlünü yapmaya ve durumu güzelce açıklamaya çalışın. Orta yol bulamazsanız iade geçmek veya kısmı iade geçmek size kalmış, sonuçta ben sizin emeğinize bir şey söyliyemem. İnşallah en kısa sürede orta yol bulursunuz ve sorun çözülür hocam.



    redkral34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş bir site işinde adam önce bütçesin soracaksın adam dedim 1000 tl mi örnek desen işte fiyatınız falan yok mu diyeceksiniz isterseniz 100 tl yede site var 10 bin tl yede ben şimdi sizin bütçenize göre site gösterecem size sonra adamın nasıl bir iste istediğini anlayın örnek siteleri ücretli temalardan asla satmayın adam 30 dolara diyor temayı alıp bana 1000 tl ye satıyor sanki tema kendi kendine gidip hosa domain giriyor ayarları kendi kendine oluyor.
    adam temayı begendi mi beyfendim bu tema 1400 tli lik tema diyeceksin zaten indirim yapacak sende isteyecek sende dersin ki en son 200 tl almam 1200 tl ye olur adam kabul edecek 200 tl de kurtuldu sen siteyi kuracaksın 100 tl bir tasarımcıya atacaksın halı yıkama sitesi bütün bennr çart curtun güzelce yapacak önre sitelerde bir kaç makale kopayal yapştır ver adam siteyi adam bu şekilde kazık yiyince sana müşteri bile getirir.
    sen tema almışsın emek vermişsin adam sende para iade is istiyorsa tema parasın emegin çıkar söyle kalaın sana veririm kabul etmese söyle buyrun mahkemeye verin sonucta ben emek verdim ha fatura verdin derse bana dersin iş bitmedik sana fatura keseyim iş bitter mal teslim etiğimde sana hizmet bedeli web tasarım faturası keserdim r10.net birinde fatura kesirirsin oldu bitti ne b.k yiyecek
    Yorumunuz için sağolun hocam.
  • 22-05-2020, 22:51:32
    #41
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam, sizi tanımam etmem nolur beni yanlış anlamayın. Ben hatalarımızı fsrkettikce kendimizi geliştirebilecegimize inandığımdan dolayı alt tarafa sizin hatalı yönlerini ve yapmanız gerekenleri yazacağım. Amacım kötü niyetli değildir, dilerseniz yorumumu silerim.

    Bana göre ücretli temayı ücretsiz vererek wa-rez kullanımı desteklemişsiniz (temaların wa-rez olmadığı biliyorum) yani o temanın ortaya çıkması için emek sarfedenlerin hakkına girmişsiniz ve bu sizin yaptığınız işin değersiz olarak gösterilmesine yol açmış. En büyük yanlışı bana göre burada yapmışsınız.

    İkinci olarak logo boyutunu veya ufak tefek html ayarlamaları yapamadan web site hizmeti vermeye kalkışarak müşterinize de haksızlık etmişsiniz. Bana göre sizin yaptığınız yanlışlar bunlardı.

    Yapmanız gerekenler ise müşteriye manavdan elma seçtirir gibi tema seçtirmeyerek bunun yerine örnek site istiyip o siteye benzer en iyi temayı müşteriye sunmanız ve tema için ek ücret istemeniz olmalıydi. Daha sonra müşterinin taleplerini dinlemeniz ve gerekli düzenlemeleri yapmanız gerekirdi.

    Hepimiz insanız ve kimimize kolay gelen şey kimimize zor gelebilir. Bundan dolayı yapamadığınız yerleri forumda konu açarak yardım istemeliydiniz veyahut ücretiyle birine yaptırmanız gerekirdi. Bu arada ben bu tarz HTML CSS konularında ücretsiz hizmet veriyorum, benzer durumlarda benimle de iletişime geçebilirsiniz. Ücretsiz Hizmet Konum

    Müşterinizin hatası ise normalde temada olan bir şeye ek özellik isteyip bunu yapmadığınız takdirde ücret iadesi istemesi olmuş. Bunun başlıca nedeni ise müşterilerin sektör hakkındaki bilgisizliğinden kaynaklanıyor. Şimdi müşteriye de wix ile normal site arasındaki farkları, vehaut SEO dan tutup yazılım hakkında detaylı bilgi vermenizde ne yazık ki mümkün değil.

    Bana göre müşterinin aklını biri karıştırmış veya siz başta logoyu ayarlarım diyip sonradan yapamadım dediyseniz bu müsterinin size kıl olmasına sebep olmuş olabilir ancak sebep ne olursa olsun müşterinin böyle bir tutum içerisine girmesi hiç hoş değil. Sonuçta başta verilecek hizmetler söylenmiş ve hizmet verilmiş, yetmemiş 2. defa bir kurulumda gerçekleşmiş. Yani ortada bir emek var ve bu emek karşılıksız kalmamalı.

    Son olarak size tavsiyem müsterinizin gönlünü yapmaya ve durumu güzelce açıklamaya çalışın. Orta yol bulamazsanız iade geçmek veya kısmı iade geçmek size kalmış, sonuçta ben sizin emeğinize bir şey söyliyemem. İnşallah en kısa sürede orta yol bulursunuz ve sorun çözülür hocam.




    Yorumunuz için sağolun hocam.
    Hocam merhaba yorumunuzda tamamen haklı. O temayı hiç vermemem lazımdı. Ben yardımcı olmak istedim. Ama olmuyor demek ki. Html css konusunda hiç sıkıntı çekmedim bugüne kadar istisnalar elbette oluyor oldu. Logoya o kadar uğraştım ki son çare konu açtım. Ek olarak isin mobil kısmı olunca pek sevmiyorum. Masaüstü için sorunsuz hallettim isteklerini. Bana şuan wix ile daha iyisini yaparım diyor. Dedim keşke yapsaydınız en azından böyle olmazdı. Yeni keşfettim diyor senin sayende ama henüz cpanel giriş yapmayı bilmiyor. Ben tüm iyi niyetimle yazıyorum. Bana hakaret kelimeleri söylüyor. En son engelledi zaten. Ben de aracıyla iletisim icerisindeyim. Kendisine de söyledim ben her zaman buradayım revize yaparım ki zaten eksik yer yok kendisi inat ettim istiyorum diyor. Konuşmaları size göstersem nasıl sabrettiniz dersiniz. Tek kelime saygısızlık yok. Bundan sonrası ona kalmış biraz korkutma amaçlı demiş olabilir ama ben kendimi biliyorum yaptıklarımı biliyorum. O yüzden verirse versin haklı ben olucam.

    Düzenleme: logo hiç konuşulmadı baştan. En son denildi iş bitince. Zaten iş başladığımda 2 gün falan olsa iade edeyim olmuş kac gun 2 defa sıfırdan tema kurdum düzenledim vs. Nasıl iade edeyim ? Ben üniversite vize ödevlerimi bile geciktiriyordum müşteri beklemesin diye. Neyseki hem ödevlerimi hem siteyi bitirdim. Benim gönlum vicdanim gerçekten rahat.
    • ASametYildirim
    ASametYildirim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-05-2020, 23:08:12
    #42
    güzel kardeşim canına, bu işten para kazanan insanların emeğine yazık 250 liraya bırak html template editlemeyi a4 kagıda elimle çizip tarif etmem.
    Hep böyle başlar çok basit bişe istiyoruz gerçekten 3-4 sayfa olması gereken basit tasarımlar 20-30 40 sayfalara kadar zorlar

    iade filan yapma sen örneği gösterdiğinde onlar okey vermişse senlik bir sorun yok bence.
  • 22-05-2020, 23:19:47
    #43
    Bilisimworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel kardeşim canına, bu işten para kazanan insanların emeğine yazık 250 liraya bırak html template editlemeyi a4 kagıda elimle çizip tarif etmem.
    Hep böyle başlar çok basit bişe istiyoruz gerçekten 3-4 sayfa olması gereken basit tasarımlar 20-30 40 sayfalara kadar zorlar

    iade filan yapma sen örneği gösterdiğinde onlar okey vermişse senlik bir sorun yok bence.
    Örnekler attım beğendiler. Temadan çoğu şeyi kaldır dediler. Gerçekten basit olacak diye de 250 ye tamam dedim. Ek olarak durumlar sıkıntılı aileme destek olmak amaclı aldim. Ama gerçekten insanı pişman ettiriyorlar. Ben iade etmem kanıtlarım var her şeyiyle beraber o yüzden icim rahat
  • 22-05-2020, 23:22:08
    #44
    hiçbir yazılımın iadesi yoktur.
  • 22-05-2020, 23:23:11
    #45
    Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçbir yazılımın iadesi yoktur.

    not: işin içinde galyancılık yoksa tabii.
    Çok şükür hiç bir sorun yok
    • Emirhano
    Emirhano bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.