• 21-05-2020, 16:39:04
    #1
    Merhaba evinde emekli olup 1000 tl parayı alan var mı hiç
  • 21-05-2020, 16:40:40
    #2
    ben aldım evde 1 emekli bulunuyor ama bende yeşil kart vardı
  • 21-05-2020, 16:41:17
    #3
    Evimde emekli var 2 kez reddettiler. Bir kez daha talep ettim. Gelen paranın %90 ı kredi borcuna gidiyor zaten.
  • 21-05-2020, 16:41:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    olay emeklinin evde olması değil emeklilere verilmiyor emekliler başvuru yapsada alamazlar her evden bir kişi emekli olmayan bir kişi başvurması gerekiyor
  • 21-05-2020, 16:42:12
    #5
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben aldım evde 1 emekli bulunuyor ama bende yeşil kart vardı
    Bendede yeşil kart var babam emekli kimisi emekli olmaması lazım diyor ama alan cok kişi var anlamadım gitti.
  • 21-05-2020, 16:42:48
    #6
    Bende aldım öğrenciyim.
  • 21-05-2020, 16:43:31
    #7
    Akaynar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olay emeklinin evde olması değil emeklilere verilmiyor emekliler başvuru yapsada alamazlar her evden bir kişi emekli olmayan bir kişi başvurması gerekiyor
    anladım başvurayım ozman
  • 21-05-2020, 16:44:44
    #8
    kontrol etme linki var mı bende başvurdum yatan vs yok 2 ay oldu en son baktığımda olumsuz bir şeyde yazmıyordu
  • 21-05-2020, 16:45:14
    #9
    Şu virüs olaylarından sonra devlet bir sürü para verdi bu yardımlardan falan hiç biri çıkmadı. Hadi onu geçtim faizsiz krediye başvurdum 1 ay oldu o bile değerlendirmede yani bende mi şans yok yoksa devlet mi fıs?