Şu virüs olaylarından sonra devlet bir sürü para verdi bu yardımlardan falan hiç biri çıkmadı. Hadi onu geçtim faizsiz krediye başvurdum 1 ay oldu o bile değerlendirmede yani bende mi şans yok yoksa devlet mi fıs?