TheOrder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Electroneum uygulamasını duyan var mı ?
9
●171
- 18-05-2020, 03:38:12Arkasında ingilizler var ve sistem baya kaliteli şekilde işlemekte. Patlayacağını düşünmüyorum. Trdeki operatörler ile bile anlaşmaları var ETN ile direkt olarak hattınıza TL yüklemesi yapabiliyorsunuz mesela.