TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
patlama riski yok mu ?
Arkasında ingilizler var ve sistem baya kaliteli şekilde işlemekte. Patlayacağını düşünmüyorum. Trdeki operatörler ile bile anlaşmaları var ETN ile direkt olarak hattınıza TL yüklemesi yapabiliyorsunuz mesela.