Konu
Electroneum uygulamasını duyan var mı ?
18-05-2020, 03:38:12
#10
Blacksheep
TheOrder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
patlama riski yok mu ?
Arkasında ingilizler var ve sistem baya kaliteli şekilde işlemekte. Patlayacağını düşünmüyorum. Trdeki operatörler ile bile anlaşmaları var ETN ile direkt olarak hattınıza TL yüklemesi yapabiliyorsunuz mesela.